OKNA - poprodejní servis a reklamace

Vážení vlastníci, případné reklamace a požadavky na servisní zásah a seřízení směrujte výhradně na bezplatnou linku 800 23 00 24 v pracovních dnech, po-čt 6.00 – 16.00, pá 6.00 – 15.30, nebo na e-mail okna@pks.cz . V požadavku uveďte: jméno, adresu a telefonní číslo, stručný popis požadavku (závady) a uveďte číslo smlouvy SP4–0005 – bez tohoto čísla nebude váš požadavek zpracován a nebude na něj brán zřetel. Obvyklý termín, kdy se ozve servisní technik nazpět a bude domlouvat termín pro provedení zásahu, je do 10 pracovních dnů.

Roman Henych
vedoucí oddělení Veřejné zakázky
PKS okna a.s.
Brněnská 126/38
591 39 Žďár nad Sázavou

Komentáře

1 | Miroslav Peržeľ @ | 23.7.2020Čt21:00

Záruční revize plastových oken.

Dobrý den, dnes, 23.7.2020 jsem byl ve večerních hodinách kontaktovaný mužem, který měl na sobě visačku s označením příslušnosti k firme Ekoplast, který se dožadoval vstupu do bytu za účelem záruční prohlídky plastových oken. Vzhledem k tomu, že jsem nikde na portálu VRUMO nenašel informaci o objednání takovéto služby ze strany SVJ a dotyčný ani neměl základní informace o tom, kdy byla okna montována, jsem ho do bytu nevpustil.
Chtěl by jsem se touto cestou informovat, zda se jedná opravdu o službu objednanou SVJ, případně plynoucí ze smlouvy o montáži oken, nebo se jedná o nějakého podvodníka snažícího se pod touto záminkou vloudit do bytu. Pokud je mi známo, tak okna nebyla montována firmou Ekoplast, nebo se pletu?
Za odpověď předem děkuji.

reagovat

2 | v.zasadil | 23.7.2020Čt21:29

Záruční revize plastových oken

Nepletete se a je to již druhý případ. Ten první se stal paní Kaňovská, ohlásila jej také dnes. K tomu sděluji:

SVJ výměnu oken v bytech zajistilo a financovalo, ale okna jsme si přebírali po zástavbě od firmy PKS každý sám s tím, že případné reklamace si budeme už řešit sami – a k tomu jsme na závěr akce „výměna oken“ dali na vrumo.cz 16.5.2014 informaci ve znění:

případné reklamace a požadavky na servisní zásah a seřízení směrujte výhradně na bezplatnou linku 800 23 00 24 v pracovních dnech, po-čt 6.00 – 16.00, pá 6.00 – 15.30, nebo na e-mail okna@pks.cz . V požadavku uveďte: jméno, adresu a telefonní číslo, stručný popis požadavku (závady) a uveďte číslo smlouvy SP4–0005 – bez tohoto čísla nebude váš požadavek zpracován a nebude na něj brán zřetel. Obvyklý termín, kdy se ozve servisní technik nazpět a bude domlouvat termín pro provedení zásahu, je do 10 pracovních dnů.

Pokud vím, na okna byly až dosud podány celkem cca 2 – 3 reklamace, které byly v souladu s informací výše vyřešeny.

Záruční doba byla 60 měsíců a ta k dnešnímu dni již uplynula. Pokud ale někdo má ještě s okny problém, může se i tak na firmu PKS obrátit, ale půjde už o pozáruční servis

reagovat

Připojte váš komentář!

Můžete používat Texy! syntaxi.

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.