OKNA - poprodejní servis a reklamace
Vážení vlastníci, případné reklamace a požadavky na servisní zásah a seřízení směrujte výhradně na bezplatnou linku 800 23 00 24 v pracovních dnech, po-čt 6.00 – 16.00, pá 6.00 – 15.30, nebo na e-mail okna@pks.cz . V požadavku uveďte: jméno, adresu a telefonní číslo, stručný popis požadavku (závady) a uveďte číslo smlouvy SP4–0005 – bez tohoto čísla nebude váš požadavek zpracován a nebude na něj brán zřetel. Obvyklý termín, kdy se ozve servisní technik nazpět a bude domlouvat termín pro provedení zásahu, je do 10 pracovních dnů.
Roman Henych
vedoucí oddělení Veřejné zakázky
PKS okna a.s.
Brněnská 126/38
591 39 Žďár nad Sázavou
Komentáře
Záruční revize plastových oken.
Dobrý den, dnes, 23.7.2020 jsem byl ve večerních hodinách kontaktovaný mužem, který měl na sobě visačku s označením příslušnosti k firme Ekoplast, který se dožadoval vstupu do bytu za účelem záruční prohlídky plastových oken. Vzhledem k tomu, že jsem nikde na portálu VRUMO nenašel informaci o objednání takovéto služby ze strany SVJ a dotyčný ani neměl základní informace o tom, kdy byla okna montována, jsem ho do bytu nevpustil.
Chtěl by jsem se touto cestou informovat, zda se jedná opravdu o službu objednanou SVJ, případně plynoucí ze smlouvy o montáži oken, nebo se jedná o nějakého podvodníka snažícího se pod touto záminkou vloudit do bytu. Pokud je mi známo, tak okna nebyla montována firmou Ekoplast, nebo se pletu?
Za odpověď předem děkuji.
Záruční revize plastových oken
Nepletete se a je to již druhý případ. Ten první se stal paní Kaňovská, ohlásila jej také dnes. K tomu sděluji:
SVJ výměnu oken v bytech zajistilo a financovalo, ale okna jsme si přebírali po zástavbě od firmy PKS každý sám s tím, že případné reklamace si budeme už řešit sami – a k tomu jsme na závěr akce „výměna oken“ dali na vrumo.cz 16.5.2014 informaci ve znění:
případné reklamace a požadavky na servisní zásah a seřízení směrujte výhradně na bezplatnou linku 800 23 00 24 v pracovních dnech, po-čt 6.00 – 16.00, pá 6.00 – 15.30, nebo na e-mail okna@pks.cz . V požadavku uveďte: jméno, adresu a telefonní číslo, stručný popis požadavku (závady) a uveďte číslo smlouvy SP4–0005 – bez tohoto čísla nebude váš požadavek zpracován a nebude na něj brán zřetel. Obvyklý termín, kdy se ozve servisní technik nazpět a bude domlouvat termín pro provedení zásahu, je do 10 pracovních dnů.
Pokud vím, na okna byly až dosud podány celkem cca 2 – 3 reklamace, které byly v souladu s informací výše vyřešeny.
Záruční doba byla 60 měsíců a ta k dnešnímu dni již uplynula. Pokud ale někdo má ještě s okny problém, může se i tak na firmu PKS obrátit, ale půjde už o pozáruční servis