OKNA
INFORMACE, OTÁZKY, ODPOVĚDI
Vážení sousedé,
setkání s výborem SVJ, firmou PKS Okna (zhotovitelem) na téma „vše o oknech“ se uskuteční
ve středu 27. listopadu 2013 v 19:00 h
ve schůzovní místnosti SVJ na Uzbecké 1463.
Zváni jsou všichni, kdo o tuto problematiku mají zájem.
Výbor SVJ
Komentáře
okna a hluk
Dobrý den, schůzky se zástupci firmy PSK se bohužel nemohu zúčastnit. Většina obytných místností ve vyšších patrech v domech v ulicích Uzbecká a Moskevská je zatížena nadměrným hlukem z kolejové a automobilové dopravy v ulici Vršovická a z kolejové dopravy přilehlé železniční trati ĆD. Nikde ve veřejně dostupných podkladech jsem nenašel akustický útlum konkrétně dodávaných oken pro naše SVJ – typ standard, u nabídky nadstandard firmy PSK v solárním provedení nejsou také akustické parametry sestavy uvedeny (nejsou uvedeny ani tloušťky zasklení a rámečků). V nadsrandardní nabídce zcela chybí protihlukové zasklení oken, které je v případě našeho SVJ vhodné na východních průčelí objektů ve vyšších patrech.
Prosím o doplnění nabídky firmy PSK o akustické parametry celých sestav výrobků a o doplnění nabídky protihlukového zasklení oken.
Děkuji za odpověď Pavel Tomšů.
PS. Celkový vzhled domů, rozměry oken a jejich členění musí být ze strany zadavatele (SVJ) maximálně jednotné. Volitelnost poutců v balkonových dveřích v nabídce dodavatele výrobků (nadstandard) je nesystémová a je ve stylu „urob si sám“.
[1] Tomšů: Přeposílám odpověď firmy: Dobrý den, běžná hodnota skel ve složení 4–16–4 je 32 dB (-1;-5dB). S přihlédnutím k zatížení hlukem z ulice a k výšce objektů ve vztahu k tlakovým podmínkám a zatížení větrem byla pro Vaši zakázku zvolena taková konfigurace, aby tuto situaci zohlednila. Akustická hodnota oken a sestav v bytech je 37dB (-1;-5dB). Sklo je ve složené 6F-16TRU-4PT, Ug =1,0 w/m 2K s „teplým“ meziskelním rámečkem. Tato konfigurace je pojata jako standard.
Dobrý den,
Chtěl bych se touto cestou zeptat, jak je to s reklamací oken. Určitě nejsme sami, komu protahuje mezi rámem a zdí. Při nárazovém větru, jaký je v posledních dnech, je to celkem dobře slyšet, nemluvě o tom, že už nám odpadl na několika místech štuk, kterým byla okna zaspárována.
REKLAMACE OKNA
[3] Standa: Dobrý den pane Stando, informace, kam se obracet na objednání servisních zásahů a seřízení oken je zveřejněna zde na našich stránkách. Také je umístěna ve vývěsních skříňkách u poštovních schránek jednotlivých domů. Okopírovala jsem tedy text níže:
OKNA – poprodejní servis a reklamace
Napsal 16.5.2014 Pá11:16 Vladimír Zasadil.
Vážení vlastníci, případné reklamace a požadavky na servisní zásah a seřízení směrujte výhradně na bezplatnou linku
800 23 00 24 v pracovních dnech, po-čt 6.00 – 16.00, pá 6.00 – 15.30, nebo na e-mail okna@pks.cz .
V požadavku uveďte: jméno, adresu a telefonní číslo, stručný popis požadavku (závady) a uveďte číslo smlouvy SP4–0005 – bez tohoto čísla nebude váš požadavek zpracován a nebude na něj brán zřetel. Obvyklý termín, kdy se ozve servisní technik nazpět a bude domlouvat termín pro provedení zásahu, je do 10 pracovních dnů.
Roman Henych
vedoucí oddělení Veřejné zakázky
PKS okna a.s.
Brněnská 126/38
591 39 Žďár nad Sázavou
Střešní nosič
Kdo nechal hliníkový střešní nosič v průjezdu poblíže vchodu do Moskevské. Uložil jsem ho do vrátnice, kde si ho může vyzvednout.
Jan Königsbauer