Pražská teplárenská - porucha 21.3.2017

Vážení vlastníci,

na stránkách Pražské teplárenské zjsme zjistili, že je dnes od 6:12 h hlášena havárie horkovodního potrubí a tím
přerušena dodávka tepla pro ohřev vody a topení téměř v celých Vršovicích.
Předpokládaný konec je očekáván cca ve 20 hodin.

Výbor SVJ

Komentáře

1 | Hrubá | 4.5.2017Čt2:01

Informace o odstávkách

Dobrý den, uvítala bych, pokud by vlastníci byli pravdivě informováni. Níže proto připojuji přepis naší komunikace z března 2017.
Je tedy zřejmé, že vlastníky nikdo z našeho SVJ předem neinformoval a zpráva o plánovaném odstranění poruchy byla zveřejněna pozdě…

Zároveň prosím, aby informace o plánovaných odstávkách (např. vody), které byly vyvěšovány v minulém měsíci v našich domech, byly zveřejňovány i na těchto webových stránkách společenství vlastníků.

Děkuji. Hrubá

---------- Původní e-mail ----------
Od: Pavla Hrubá <pavlazvol@seznam.cz>
Komu: havarie@vrumo.cz <havarie@vrumo.cz>
Datum: 21. 3. 2017 17:54:52
Předmět: Re: teplá voda Moskevská 61

Již jsem to zjistila sama. Porucha v dodávce je v celých Vršovicích… Bude prý odstraněno do půlnoci…
Pavla Hrubá

---------- Původní zpráva ----------
Od: Pavla Hrubá
Datum: 21. 3. 2017 v 17:46:36
Komu: havarie@vrumo.cz <havarie@vrumo.cz>
Předmět: teplá voda Moskevská 61

Dobrý den, hlásím, že na Moskevské 61 v 17.patře (byt č. 120, resp. bytová jednotka 290) neteče teplá voda a vypadá to, že nejde ani topení. Prosím o informaci, proč tomu tak je a o nápravu. Děkuji Pavla Hrubá, tel. 724614510

reagovat

2 | Vita | 9.5.2017Út23:07

Dobrý den,
chvílemi mi připadá, že někteří vlastníci si stále myslí, že bydlí v hotelu kde se o jejich komfort stará stálá služba s věšteckými schopnostmi, Když dojde k nějaké havárii energií do našich domů dodavatelská firma většinou buď vůbec neinformuje (nebo pozdě) o tom co se přihodilo. SVJ pokud dostane v časovém předstihu info o problému, zveřejní jej. Způsob zveřejnění je většinou vývěskou o kterou se postará sf. First (v pracovní době). Vývěska je plně dostačující neb informuje všechny vlastníky. Nikdo není diskriminován nevlastnění internetu.
Co z toho vyplývá: Starejme se každý o svůj majetek jako řádný vlastník. S tím úzce souvisí vlastní aktivita, iniciativa a ne jen pasivita „ubytovaného v hotelu“.

Kubásek

reagovat

3 | Martin Jíra | 12.5.2017Pá9:59

[2] Vita:

Vždycky se najde někdo nespokojený. SVJ odvádí dobrou práci.

Jen tak dále.

Martin Jíra

reagovat

4 | Hrubá | 19.5.2017Pá4:15

[2] Vita: Dobrý den, domnívám se, že z mé zprávy je naprosto zřejmé, že já právě jako jeden z vlastníků jsem se zajímala o důvod odstávky teplé vody, resp. tepla v radiátorech… Tj. nebyla to správcovská firma a nebyl to nikdo z výboru SVJ, kdo by prvotně zjišťoval informace na Pražské teplárenské…Pa­sivita tedy nebyla na mé straně a určitě jsem se tedy nechovala jako hotelový host, který pouze něco nahlásí a o nic dalšího se nestará. Naopak, když jsem zavolala správci, tak mi řekl, že není v kanceláři a ať si zavolám sama do teplárny… Takže jsem konala, i když si myslím, že měl konat správce…a to na základě mého upozornění.
Nerozumím proto komentáři pana Kubáska, který je uveden výše. Vždyť právě já jako spoluvlastník domů jsem informovala správcovskou firmu a také výbor SVJ o daném problému, přestože za zajišťování služeb spojených se správou domů (a do toho rozhodně počítám i havárie a informace o nich) platíme všichni vlastníci.
Rozhodně neplatíme malé peníze za správu našich domů a tomu by také měla odpovídat úroveň poskytovaných služeb. Bohužel aktuálně z toho ten pocit nemám:-(
P.H.

reagovat

Připojte váš komentář!

Můžete používat Texy! syntaxi.

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.